مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

سرنوشت

تقصیر باد بود 

 

بی موقع او وزید 

 

شاید اگر به جای تیر 

 

روز تولدم ... در ماه مهر بود 

 

یا لااقل ... بجای جمعه 

 

در روز شنبه ای ... حتی سه شنبه ای 

 

شاید اگر که مادرم 

 

پیشانی سیاه مرا خوب شسته بود 

 

خوشبخت می شدم 

 

تقصیر ابر بود 

 

آن باد نارفیق ... که مخالف همی وزید 

 

از دست جور آن مه و خورشید زیر ابر 

 

لجبازی فلک که چرا نان ما نداد 

 

شاید شباهت مرغک همسایه ام به غاز 

 

کوتاهی پدر 

 

اقبال کج مدار 

 

شاید اگر که شانس ... آن قهر کرده ز من ... گیج بی حواس 

 

یکبار هم پلاک خانه ما را به یادداشت 

 

خوشبخت می شدم 

 

تقصیر ما که نیست  

 

از دست روزگار که طالع ما را چنین نوشت 

 

دیگر گلایه بس 

 

باید شروع کنم 

 

دشوارتر قدم این اولین قدم 

 

این راه باور خود ... راه نو شدن 

 

با گام اولین آغاز می شود 

 

باید شروع کنم 

 

مکتوب سرنوشت 

 

باید ز  سر  نوشت ... 

 

کیوان شاهبداغی

نظرات 5 + ارسال نظر
caligula 29 خرداد 1389 ساعت 16:33

:)

حسین 29 خرداد 1389 ساعت 21:07 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگتون بسیار زیباست.اگه میشه به سایت من هم سر بزنید.ممنون

گاهی می توان باور کرد که تقصیر هیچکس نیست...

Mute Vision 30 خرداد 1389 ساعت 04:21 http://mute-vision.blogspot.com

این چه شعر تلخی بود...

بقول این شعر دیگر گلایه بس است :)
من منتظرم که دوباره یک پست از نوشته های خودت بزنی .

فروزان نظری 17 تیر 1389 ساعت 10:03 http://www.panteaco.com

دوستدارم اینجا یه سر بزنی
.مرکز تخصصی کامپیوتر پانته آ
بزرگترین فروش اینترنتی در زمینه های انواع:
- نرم افزار
- بازی های کامپیوتر
- موسیقی،فیلم
مزایای خرید کالا از شرکت پانته اَ
- بیمه بودن سفارش در بین راه
- پرداخت وجه هنگام دریافت کالا
- اهدای CDرایگان در ازای خرید CDوDVD
- سفارش تلفنی
www.panteaco.com
mail: info@panteaco.com
tell: 0311-2347170
مدیر تبلیغات آنلاین - نظری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد