مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

باران ببار که ما خانه بدوشان غم سیلاب نداریم ...

آره بارون می یومد خوب یادمه ... 

آره بارون می یومد خوب یادمه ... 

مثه آخرای قصه ... اون جا که آدم می ره به رویا ... 

آره بارون می یومد خوب یادمه ... 

... 

زیر لب زمزمه کردم ... کی می تونه دل دیوونه رو از من بگیره ... ؟! 

اونقدر باشه که من دل و دستش بدم و چیزی نپرسم ... 

دیگه حرفی نمونه ... بعد ه نگاهش ... 

آره بارون می یومد خوب یادمه ... 

یه غروب بود روی گونه هات دو قطره ... که آخرش نگفتی بارونه یا اشکه چشمات ... 

دیگه فرقی هم نداره ... کار از این حرفا گذشتو ... دیگه قلبم سر جاش نیست 

آره بارون می یومد خوب یادمه ... 

خیلی سال پیش ... توی خوابم دیده بودم ... تو رو با گونه ی خیست ... 

اون جا هم نشد بپرسم بارونه یا اشک چشمات ... 

اون جا هم نشد بپرسم بارونه یا اشک چشمات ... 

اون جا هم نشد ... 

آره 

بارون 

می یومد 

خوب یادمه ... !! 

 

پی نوشت : این شعرو با صدای مهران مدیری از دست ندید ...

نظرات 2 + ارسال نظر
سوفی 1 مهر 1389 ساعت 17:48 http://www.sofi.40sotoon.net

سلام عزیزم وبلاگ با حالی داری اگه با تبادل لینک موافقی من رو با اسم جایی برای بچه ها نیست لینک کن بعد به من اطلاع بده تا شما رو لینک کنم

علیرضا 1 مهر 1389 ساعت 18:40 http://vavanbax.blogfa.com

سلام .با کیفیترین و بزرگترین و کامل ترین آرشیو کد آهنگ منتظر حضورته. هر کد آهنگی که بخوای تو این وبلاگ هست. کافیه یک بار بیای.
اگه هم کد آهنگی رو خواستید تو لینک سفارش کد آهنگ در قسمت پیوندها خبر بدید تا در اولین فرصت در اختیارتون قرار بگیر
به صفحات مختلف وبلاگ بروید و هر آهنگی رو میخواید انتخاب کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد