مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

یه روزی نیا که ....

من خودم هستم و تو همان که بودی ... ما همچنان هستیم که از پیش بوده ایم 

 

مرا با نام آشنای قدیمی ام صدا بزن و با همان سادگی همیشگی  

 

با من سخن بگو 

 

آوایت را تغییر نده و در ابراز تاسف آنرا آشفته نساز 

 

باز هم بخند همچون گذشته لبخند بزن و به من فکر کن مگذار که در هاله ای از سایه پنهان گردم. 

 

چرا تنها  به دلیل آنکه دیده نمی شوم نباید به یاد آورده شوم؟ 

 

                     من تنها تو را انتظار می کشم 

 

                                               برای لحظه ای در همین نزدیکی ها 

 

                               چرا که من نمرده ام پس بر مزار من نایست من آنجا نیستم 

 

                                        من تنها در اتاق دیگر آرمیده ام 

                                            

                                                                    و تو را انتظار می کشم...

نظرات 2 + ارسال نظر
پول 15 اردیبهشت 1388 ساعت 13:43


با سلام.
میخوام از شما دعوت تا در یک سایت تبلیغاتی بزرگ عضو بشید.
اگه در این سایت عضو بشید یه چیزهای کمیاب و با ارزشی به شما داده میشه.
مثل(کد هوم پیج اتوماتیک-دعوتنامه پرشین گیگ-دعوتنامه پارسا اسپیس-دعوتنامه کلوب جامعه مجازی ایرانیان و......)
و اما توضیحاتی در مورد سایت تبلیغاتی
این سایت یکی از معتبرترین سایت های جهان و ایرانه شما بعد از عضویت در سایت وارد سایت میشید و کد های تبلیغاتی گرافیکی و متنی رو از سایت دریافت میکنید و بعد اون را رو در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار میدید بعد کاربرانی که به وبسایت شما میان رو اون تبلیغات کلیک میکنند و پولش به حساب کاربری شما در سایت تبلیغاتی میره و بعد از اینکه به حد نساب رسید(۲۵۰۰۰) سایت تبلیغاتی اون رو به حساب بانکی شما واریز میکنه.هر کلیک روی تبلیغات تا ۸۰ تومان هم میرسه حالا حساب کنید روزی حداقل ۱۰ کلیک داشته باشید میشه چند بازم میگم حداقل ۱۰ تا.سعی کنید کدهای تبلیغاتی رو جایی بزارید که کاربران بیشتر روی اون کلیک کنند.
تازه این سایت امکانات دیگه ای هم داره مثل
سیستم تبادل لینک-دیکشنری آنلاین-سیستم پیام نما-فرم تماس با ما-رتبه سنج گوگل-وضعیت یاهو-چت روم-اینترنت هوشمند.
برای عضویت در این سایت به آدرس زیر برید و بعد روی ثبت نام کلیک کن و ثبتنام کن.
http://iranclick.iranblog.com
یادت نره حتما از طریق این لینک اونایی رو که گفتم امکان پذیره.

واقعا اگه ثبتنام نکنی خیلی ضرر میکنی!
فقط در صورتی امکان داره بدونی چه ضرری کردی که ثبتنام کنی بعد خودت میفهمی اگه نمیامدی چه ضرری میکردی!
http://iranclick.iranblog.com

یوسف نیا 15 اردیبهشت 1388 ساعت 13:46 http://www.mehvar.com


سلام

سایت محور باPageRankچهار و با بیش از 2000سایت در لینکستان محور مشتاق تبادل لینک با شماست.به همین منظور شما می توانید با ثبت لینکتان درhttp://www.mehvar.com/link/register.aspx بطور کاملا رایگان از این مزیت استفاده کنید. همچنین خواهشمندیم متقابلا لینک http://www.mehvar.com را درسایت یا وبلاگ خود با یکی از عنوانهای :
سایت نیازمندیها
نیازمندیها
آگهی رایگان
لینکستان
قرار دهید. بدون اینکه اجباری در ثبت لینک ما داشته باشید در اولین فرصت و در سریعترن زمان لینکهای ثبت شده را تایید وارادتمان را کامل می کنیم. ضمنا اولین دوره قرعه کشی لینکستان محور انجام گردید امیدواریم در قرعه کشی های بعدی شما یکی از برندگان جوایز ویژه باشید. همچنین می توانید با ثبت نام در سایت محور در قسمت نیازمندیها بصورت رایگان اقدام به معرفی و تبلیغ وبلاگ خود به مدت نامحدود نمایید.شما محور توسعه هستید.
ارادتمند یوسف نیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد