مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

دنیای این روزای من...هم قد تن پوشم شده...

سراب رد پای تو کجای جاده پیدا شد ؟؟؟؟ 

کجا دستاتو گم کردم که پایان من اینجا شد؟؟؟؟ 

کجای قصه خوابیدی که من تو گریه بیدارم؟؟؟ 

که هر شب هرم دستاتو به آغوشم بدهکارم... 

تو با دلتنگی های من ... تو با این جاده همدستی ... 

تظاهر کن ازم دوری ... تظاهر می کنم هستی ... 

تو آهنگ سکوته تو به دنبال یه تسکینم ... 

صدایی تو جهانم نیست ... فقط تصویر می بینم ... 

یه حسی از تو در من هست ... 

که می دونم تو رو دارم ... 

واسه  

برگشتنت 

هر  

شب 

در رارو 

باز  

می زارم 

 

پی نوشت:اگه داریوش نبود دنیا یه چیزی کم داشت.

آقای راننده ی عزیز به خاطر زیاد کردن کولرت وقتی گرمم بود ممنون حس خیلی خوبی بهم داد.

نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا 11 خرداد 1389 ساعت 15:12 http://malake70.blogsky.com

واقعا باهات موافقم.

مرسی حس خوبیه این موافقت

جا مانده است
چیزی
جایی که دیگر
هیچ چیز هیچگاه جایش را پر نخواهد کرد
:)

یک روز یه نفر با همون لحن قدیمیه من صدات می زنه و تو پر از خالی می شی و من ...

caligula 12 خرداد 1389 ساعت 11:26

اگه صدا بزنه من پر از خالی نمیشم
:)
پرواز میکنم

هنوزم برات مهمه؟؟

و شاید روزی در میان جستجو ها پیدایش شود.

نوشته شد.

شاید...

Mute Vision 13 خرداد 1389 ساعت 23:36 http://mute-vision.blogspot.com

یه وقتهایی دنیای کوچیک خیلی بهتر از دنیای بزرگه .
یادمه تو همون دنیای بزرگ بود که زنی با چرخ های کالاسکه ی چوبیش از رویم رد شد و شال گردن آبیم گلی شد و بعداز اون تنها چیزی که شنیدم صدای شلاقهای زن بر پشت اسبها بود که ضعیف و ضعیف تر میشد .

آره فکر کنم دنیای کوچیک بهتره حتی اگر به کوچکی تن پوشت بشه .

دلت واسه زنی که سوار کالسکه بود تنگ نمی شه؟
اون وقته که تو دنیای کوچیک هم جایی برا بودن نیست...

این آهنگ اش خیلی خاطره انگیزه برای من...

دست راننده درد نکنه !

نوشته شد.

برای من هم ...

nazanin 17 خرداد 1389 ساعت 23:38

خیلی گیر دادی به اون راننده بدبخت ها!!!!

پس واسه خاطر همین بود منو هل دادی عقب خودت رفتی جلو نشستی...

تا به امروز به این شفافی نشناخته بودمت....:D

پس چی فکر کردی ما اینیم دیگه

nazanin 17 خرداد 1389 ساعت 23:43

اگه داریوش نبود دنیا یه چیزی کم داشت...

پس اگه تو نبودی چی میشد؟؟؟



اینم برای تو ....

یک نفر
همیشه یک نفر نیست
یک نفر،
گاهی همه است
شاید حالا بتوانی بفهمی
وقتی غروب یک روز تعطیل
دلم برای تو تنگ می شود
چه دلتنگی عظیمی را
به دوش می کشم...

خیلی بهم حال دادی ... وبلاگ بزن جبران کنیم!

نوشته شد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد