مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

گاهی دل دو نیم می شود...

(الان که دارم این پستو می نویسم دلم یه دنیا گرفته و اشکام داره می ریزه  

وقتی صدای هق هق گریه های مردونتو شنیدم ... شکستم ... با جای خالیتون چه کنم؟  )

 

داداشم از این خونه کوچ کرد و کوله بار درد و غمشو تو یه خونه ی دیگه باز کرد ... 

 

آرزو می کنم آرامشی که اینجا نداشتی ... اون جا داشته باشی ... 

 

این پست تقدیم به تو .... 

 

تا حالا شده لحظه ای از زندگی تو دوست داشته باشی .... یه لحظه ی  کو تاه که تا چشماتو ببندی بیاد جلوی چشات ... 

چند سال پیش بود اون روزایی که عاشق بودم و دلتنگ تو ... 

رفته بودی سربازی ولی از اون جایی که خیلی بهت وابسته بودم دوریت خیلی اذیتم می کرد ... 

واسه مرخصی اومده بودی ...یادته تو پیکان بابا داشتیم می رفتیم ... 

داریوش می خوند آهنگی که می دونی خیلی راحت اشکمو دار می یاره 

برادر جان نمی دونی ... چه دلتنگم ... 

برادر جان نمی دونی چه غمگینم ...  

نمی دونی نمی دونی ... گرفتار کدوم طلسمو و نفرینم ...

 پشته چراغ قرمز وایستادیم ...تو چشمام نگاه کردی و برای چند ثانیه دستامو تو دستات گرفتی ... 

نمی دونم یادته یا نه .. ولی من عاشق اون لحظه از زندگیمم... 

یکی از لحظه هایی که هیچ وقت یادم نمی ره.. 

یادت باشه ما خیلی تنهاییم...تنها ترمون نکنی؟؟؟!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
هیچکده 14 فروردین 1389 ساعت 21:29

سلام ...

امیدوارم ... از صمیم قلب امیدوارم ... این محبت بینتون بمونه همیشه ...

Mute Vision 17 فروردین 1389 ساعت 00:06 http://mute-vision.blogspot.com

از وقتی قالبت رو عوض کردی تا الان نمیتونستم بیام نظر بدم ، دلیلش هم این بود که وبلاگت تو اینترنت اکسپلورر نیمه لود میشه .

خیلی غمگینی چی شده مه آلود؟

nazanin 19 فروردین 1389 ساعت 22:28

سلام قربونت برم چشم قشنگ من...
دیدی چقدر تنها شدیم... حالا تو خونه فقط 3 نفریم...

توام بری که من میمیرم.....(حالا دیگه پست اختصاصی واسه داداشت مینویسی؟؟)

ماندانا 31 فروردین 1389 ساعت 19:08 http://aria20.blogsky.com

درودهای فراوان به مدیر مسئول محترم:
همکاران عزیز، شما را به وبلاگ جامعه ایران و جامعه شناسی آریائی http://aria20.blogsky.com با مقاله جدید دعوت می کنم از نقدهای خوبتان دریغ نورزید و در ضمن در نظر سنجی وبلاگ شرکت نمائید با تشکر همکار شما ماندانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد