مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

...................

آسمون  ببار

                              که       ما خانه بدوشان
                        
                                                                        غم سیلاب نداریم...

                                                
نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم 24 شهریور 1387 ساعت 13:32 http://ashianeh.persianblog.ir

نمی دانم ؟
اگر یکبار دیگر خلق می گشتم
اگر یکبار دیگر نوجوان و کودک و نوزاد می گشتم
کدامین راه را از نو نمی رفتم؟
و یا یک بار و صد بار و هزاران بار می رفتم؟
نمی دانم چه می کردم ؟

سکوت دل 31 شهریور 1387 ساعت 14:37 http://mehdiazimi.blogsky.com/

سلام دوست گرامی
امیدوارم که خوبه خوب باشی عزیز
مرسی که سر زدی
از بابت لینکیدنت هم ممنون
خوشحالم کردی اوومدی
آپ قشنگی بود
واقعا خوشم اوومد
کم....ساده....ولی زیبا و پر معنی
عالی بود
من با اسم مهربون مه آلود لینکت کردم عزیز
شاد و موفق باشی
یا علی
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد