مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

.....

این روزا همه ی درا به روم...

 

بسته می شه  ...

 

                         حتی در مترو ...

  

 

 

پی نوشت : بعد از تو با من چه کنم؟؟ با من بی پناه من ...

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام وب زیبایی داری آیا دوست داری مطالب خود را در یک انجمن به اشتراک بگذاری به انجمن اف دانلود بیا و مطالب خود را به اشتراک بگذار اول از همه باید عضو انجمن شوید و بعد که عضو هم شما و هم اعضای انجمن می توانند درباره ی هر موضوعی بحث کنند شما هم بیا خوشحال میشیم راستی یک انجمن داریم که میتونی سایت یا وبلاگ خودتو معرفی کنی پس منتظر عضویتت در انجمن اف دانلود هستیم www.forum.fdownload.ir

نازنین 6 تیر 1389 ساعت 05:20

سلام مخمل...

الان ساعت 5.20 صبح و من بالا سر تو بیدارم گفتم که تا 8 صبح بیدار میمونم...
بابا اومد گیر داد بخواب.........



چرایی ندارد...دلم تنگ توست...



شادم
آرامم
اما
زندگی را دوست نمی دارم
باید برگردم
درون باد
شاید دوباره...جایی
تو را پیدا کنم

Hasti 11 تیر 1389 ساعت 11:34

تا خدا هست من بی پناه منی وجود نداره. پس خدا چی کار است؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد