مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

مهربون مه آلود

دست بردار از این در وطن خویش غریب

عشق تنها گفتن نیست ... گاه نگاه هست و سکوت

سوختم آتش نبود ...

باختم ... بازی نبود ...

عاشقی کردم ولی عشقی نبود ...

آزمودم...

 عاقبت ...

خویشم نبود ...

خواب دیدم ...

رفته ام شاید

شاید راهیه راهی شوم...

نظرات 5 + ارسال نظر
جادوگر 19 اردیبهشت 1387 ساعت 22:31 http://moshaveramlake-eshgh.blogsky.com/


سلام خانومی
وب جالبی داری
برات آرزوی موفقیت می کنم
اگه دوست داشتی منا لینک کن تا منم تو را لینک کنم

.::(( مشاور املاک عشق ))::.

سلام دوست گرامی و عزیزم. امیدوارم که حالت خوب باشه.
ممنونم از لطفی که نسبت به من داری.
امیدوارم بتونم توی دوستی لطفتو جبران کنم.
من هم لینکت کردم.
راستی آپ زیبایی کردی. خیلی قشنگه. آفرین
موفق باشی گلم.

قانون شکن 16 خرداد 1387 ساعت 12:26 http://lawbreaker.blogsky.com

اگر میخوای میرم .... کاش نمیخواستی ....

---
زیبا بود

سلام عزیزم. خوبی؟
من آپم
منتظرت میمونم تا بیای گلم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد